Eerste werkdag - Reisverslag uit Malgrat de Mar, Spanje van Ingrid Klaassen - WaarBenJij.nu Eerste werkdag - Reisverslag uit Malgrat de Mar, Spanje van Ingrid Klaassen - WaarBenJij.nu

Eerste werkdag

Door: Ingrid Klaassen

Blijf op de hoogte en volg Ingrid

08 Mei 2011 | Spanje, Malgrat de Mar

Haha, daar ben ik toch weer, vanuit Malgrat! Vandaag eerste werkdag, vanavond nog werken van 21:00 tot 23:00, disco. Nou het hotel heeft bijna geen kinderen nog, alleen maar bejaarden! En bijna allemaal Spaans, dus het is handen en voeten taal nu nog. Onze head entertainer Aida is een hele toffe meid! Activiteiten zijn ook leuk, maar nu dus nog super rustig, je zou het eigenlijk geen 'werk' kunnen noemen. Mini disco is nog niet vanwege weinig kinderen, dus vanavond muziek draaien en dansen. Het hotel is fijn, lekker klein, en het personeel erg vriendelijk! :) Ik kan niet anders zeggen dan: ik heb het hier écht naar m'n zin! Het treinen gaat ook goed, het is maar 5 minuten. We werken er maar met z'n 3en: Aida, Arlan en ik. Aida wil ons spaans gaan leren, wij haar Nederlands. In de 4 vrije uren elke dag van 5 tot 9 mogen we naar Malgrat terug. Ik zit hier nu dus weer in de Pepermolen met de club, iedereen is dezelfde tijd ongeveer vrij :) M'n verdere rooster heb ik nog niet, maar die komt morgen ofzo nog.

Ik kijk erg uit naar de bezoekjes natuurlijk, maar dat komt allemaal vanzelf wel. :) En mam en pap en de familie: hoe was het familieweekend? :D En als het mogelijk is: zou ik het adres van opa mogen? (Via e-mail?) Morgen is de telefoonshop weer open en ga ik in m'n late pauze een simkaart halen.

Heb vandaag voor het eerst bij het strand gezeten even kwartier in de pauze, puur genieten. Morgen nemen we onze zwemkleding mee voor de tussenpauze!

Hasta mañana!

  • 09 Mei 2011 - 07:09

    Onsmam:

    Dat gaat je daar helemaal lukken! Foto's zien er in ieder geval veelbelovend uit. En de kinderen hebben geen vakantie, dus zeker nog rustig, maar die komen nog! En lekker spaans leren in je rustige uren, helemaal goed! Ik stuur je nog een mail met adres van opa en onze beleveinssen. xxxx

  • 09 Mei 2011 - 13:59

    Carla:

    Fijn te horen, dat je het naar je zin hebt! Wij hebben een leuk weekend gehad met zijn allen. Jammer, dat je er niet bij was. Maar als ik je foto's bekijk heb jij het ook goed gehad.

    groetjes, Carla

  • 09 Mei 2011 - 18:04

    Dennis Franken:

    Hey lieve schat

    Lees net dat het meer vakantie is als werk dat je er maar lekker van geniet zolang het kan ;)

    Kan haast niet wachten om je een keer optezoeken :) we gaan in iedergeval proberen een bord van tilburg meetenemen voor in de kroeg :p

    Spreek je snel x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ingrid

wordt vervolgd

Actief sinds 11 Aug. 2008
Verslag gelezen: 348
Totaal aantal bezoekers 32853

Voorgaande reizen:

21 November 2011 - 10 April 2012

Stage Lanzerote (Playa Blanca)

03 Mei 2011 - 30 September 2011

Stage Spanje (Pineda de Mar)

Landen bezocht: