Op naar week 2 - Reisverslag uit Malgrat de Mar, Spanje van Ingrid Klaassen - WaarBenJij.nu Op naar week 2 - Reisverslag uit Malgrat de Mar, Spanje van Ingrid Klaassen - WaarBenJij.nu

Op naar week 2

Door: Ingrid Klaassen

Blijf op de hoogte en volg Ingrid

11 Mei 2011 | Spanje, Malgrat de Mar

Eerste week alweer voorbij! Tijd gaat snel, al heb ik toch het idee dat ik hier al heel lang zit. Maar het gaat me goed! :)

Dankje voor al jullie leuke reacties op m'n verslagen!! :)

Vandaag vrije dag gehad. Uitgeslapen en 's middags op het strand gelegen met Mare. Zie de foto's ;) Morgen weer werken. Arlan is dan vrij, dus werk ik alleen met Aida samen. Een spaanse meid van 20, zij is onze head-entertainer, ze leert ons dus alles. Het is nog heeel rustig, per juni begint de drukte. Gisteren in de pauze van 2 tot 3 met Arlan op het strand gelegen van Pineda de Mar. Verbrand als een gek haha, alleen m'n voorkant. Vandaag dus maar goed ingesmeerd.

M'n zonnebril is trouwens gejat. Liep over straat met Lonneke, werd tegen me koppie geslagen en zonnebril gejat. Apart ghehe, maar niks aan over gehouden en alweer een nieuwe gekocht. Erger was Merel haar kunstje, tijdens het brood snijden. Heeft 2 nachten in het ziekenhuis gelegen, en is sinds vanmiddag weer terug. Pink open gesneden, 2 pezen door gesneden, gisteren geheel onder narcose en geopereerd. Nu is het afwachten, maar ze denken dat het goed is gegaan. Wel mag ze 4 weken bijna niks doen hier, maar wel op stage blijven :) Ook is de eerste head-entertainer al ontslagen, de gene van Mare en René. Een enorme klootzak, maar die is sinds gisteren weg.

Verder is er eigenlijk weinig te melden... De dagen zijn het zelfde en dat ik elke dag langs de zee, onder palmbomen, tussen toeristen wandel, daar ben ik nu eigenlijk al wel aan gewend. Qua werk moet ik nog uit m'n schulpje kruipen, vertelde m'n coordinator me, maar dat klopt ook. Jullie kennen me ;) Maar ben daar wel hard aan het werken! Het Spaans is moeilijk maar oefenen oefenen. Aankondigen van activiteit door hotel omroepsysteem, kreeg ik complimenten voor :) (Is in spaans engels en nederlands) Het is gewoon heel veel leren hier, en dat vind ik echt super leuk! Vrijdag krijgen we van 10:00 tot 15:00 weer dansles, voor de dansen van de show.

Nu ga ik er weer vandoor, de rest komt ook net aan bij de Pepermolen. Tot snel weer!

  • 12 Mei 2011 - 06:59

    Smam:

    Hey fijn dat het allemaal zo leuk is, ook al gebeurt er wel eens wat...
    En ja dat schulpje van je; daar moet je aan werken, maar dat komt goed!
    Over 4 weken spring je rond als of je nooit anders hebt gedaan.
    En liggen wij op dat zonovergoten strand, of =met nog meer kans- op een zonovergoten terras:)

  • 12 Mei 2011 - 19:55

    Dennis:

    Ben zo jaloers op het strand daar kan je beter liggen dan hier op de bank :p

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ingrid

wordt vervolgd

Actief sinds 11 Aug. 2008
Verslag gelezen: 293
Totaal aantal bezoekers 32910

Voorgaande reizen:

21 November 2011 - 10 April 2012

Stage Lanzerote (Playa Blanca)

03 Mei 2011 - 30 September 2011

Stage Spanje (Pineda de Mar)

Landen bezocht: