Van Pineda Palace naar Calella Palace - Reisverslag uit Malgrat de Mar, Spanje van Ingrid Klaassen - WaarBenJij.nu Van Pineda Palace naar Calella Palace - Reisverslag uit Malgrat de Mar, Spanje van Ingrid Klaassen - WaarBenJij.nu

Van Pineda Palace naar Calella Palace

Door: Ingrid Klaassen

Blijf op de hoogte en volg Ingrid

26 Augustus 2011 | Spanje, Malgrat de Mar

Al een maand geen verslag geschreven en er is echt heel veel gebeurt. Het weer? Een hittegolf van 2 weken, vanavond voor het eerst wat onstuimig weer ipv nachthitte. Dus ja, dat is beter dan in NL ;) Maar! Na 3,5 maand begon ik dan uiteindelijk toch heimwee te krijgen. Het duurde lang, maar daar kwam het aan. En aangezien ik al zoveel hier liep op te kroppen voor maanden barstte bij mij toen de bom. Ook kreeg ik de dag er na het nieuws van mama dat ze al dagen in het ziekenhuis lag. En nee mam, ik ben juist heel blij dat je het me verteld hebt, en dat is juist goed. Maar zo alles bij mekaar had me flink gebroken. De dagen er na wel gewerkt, maar alles ging niet 100% en ik vergat stomme dingen zoals de avondposter verwisselen. Alles stapelde zich op en op. Gelukkig kwam Lester, waar ik echt heel blij mee was! Maar vandaag kwam dan het uiteindelijke woord van de manager over hoe nu verder. En... Ik ga naar Calella, Hotel Calella Palace. In de eerste instantie zeiden zowel de manager, Marit als Cristhian dat misschien naar huis beter voor mij was. Hier heb ik serieus over nagedacht, maar ik ga het niet opgeven hier. Toen kwam het aanbod voor Calella en die heb ik aangenomen. Morgen heb ik een dag om even flink tot rust te komen, vandaag en lang gesprek gehad met Marit, en zondag start ik in Calella. Ik blijf wel wonen bij mijn meiskes in Malgrat! Maar veel reizen dus, en wandelen. Ik krijg een nieuwe head entertainer, nieuwe collega's (waarvan 1 Valerie is, m'n klasgenoot) en Marit wordt mijn coordinator ipv cristhian. Aan de ene kant baalde ik zo hard en heb ik ook heel wat tranen gelaten. Ik besef het nu nogsteeds niet dat ik weg ga uit Pineda, dat was echt mijn plekkie, dus er zullen nog wel meer traantjes volgen bij gemis. Maar aan de andere kant is dit een goede kans. Ander hotel, met dus veel nieuwe dingen om nog bij te leren en nog meer extra ervaringen. Ik ben heel benieuwd hoe het gaat lopen. Ik ben super zenuwachtig, voel me echt klote, maar ben ook wel nieuwsgierig. En natuurlijk Marit dankbaar voor deze kans. Verdere details over afgelopen maand zal ik jullie niet mee lastig vallen want zo boeiend is het leven hier niet, sleur :P En de boeiende dingen heb ik m'n naasten al verteld. :) Binnenkort ook mijn ticket boeken voor 27 september met Solmar. Morgen komen Evelien, Maurice, Dennis én Ilona aan!! Dus daar kijk ik nu ook erg naar uit! En even later ook mn zus :D Dat wordt een gekkenhuis hier, maar heel gezellig.

P.s. en stiekem is Pukkelpop ook in mijn gedachte, ik zag de filmpjes, man wat erg...

  • 26 Augustus 2011 - 19:49

    Uncle Jan:

    Hey Ingrid,
    Nogal een verandering ineens. Maar misschien pakt het allemaal wel heel goed uit, en heb je nog een leuke laatste maand. In ieder geval veel succes hè. Groetjes

  • 26 Augustus 2011 - 21:13

    Evie:

    Jammer dat je niet kunt blijven maar goed van je dat je doorzet. In een ander hotel krijg je weer heel andere inzichten. Kop op! Het gaat je ook die laatste maand wel lukken. Succes en veel plezier met je bezoek.

  • 27 Augustus 2011 - 03:39

    Lester:

    Hmm das wel even een verandering dan ja, maar misschien for the best uiteindelijk. Ik mis het lekkere weer nu al :( en jouw natuurlijk.

  • 27 Augustus 2011 - 08:21

    Smam:

    Hey, ik schrik er wel een beetje van, nog maar een paar weken te gaan en dan nog overplaatsen. Maar inderdaad , nieuwe ronde nieuwe kansen en nieuwe ervaringen. Callela is ook een leuk vakantieplaatsje en ja, je appartemement blijft hetzelfde, nu alleen de andere kant opreizen. Hou je taai en veel succes en plezier met je vrienden en Marleen die je nog komen ondersteunen!

  • 27 Augustus 2011 - 08:42

    Carla:

    Natuurlijk gaan deze laatste weken jou ook lukken.Fijn, dat je bij je maatjes in Malgrat kan blijven.
    Kop op meid! Veel plezier met Marleen en vrienden.

  • 27 Augustus 2011 - 12:50

    Eric Helga:

    Hoi Meisie,
    Kop op en ja de laatste loodjes, en net wat je zegt het maandje kan zo voorbij zijn, en gelukkig komt marleen ook nog dus daar kan je ook nog naar uitkijken.

    Al met al hou je taai!!

    Groetjes Eric - Helga

  • 04 September 2011 - 15:06

    Evelien:

    Net thuis!
    ik mis je meis.. het was zo tof met je.. ik zei toch dat ik t niet droog zou houden bij t afscheid :$ .. hebben samen een hele toffe week gehad... ik kan niet wachten tot je thuis bent!
    dikke kus :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ingrid

wordt vervolgd

Actief sinds 11 Aug. 2008
Verslag gelezen: 351
Totaal aantal bezoekers 32904

Voorgaande reizen:

21 November 2011 - 10 April 2012

Stage Lanzerote (Playa Blanca)

03 Mei 2011 - 30 September 2011

Stage Spanje (Pineda de Mar)

Landen bezocht: