En dan nu... - Reisverslag uit Malgrat de Mar, Spanje van Ingrid Klaassen - WaarBenJij.nu En dan nu... - Reisverslag uit Malgrat de Mar, Spanje van Ingrid Klaassen - WaarBenJij.nu

En dan nu...

Door: Ingrid Klaassen

Blijf op de hoogte en volg Ingrid

24 Juli 2011 | Spanje, Malgrat de Mar

Dankje voor al jullie reacties! Dat deed me veel goeds :) Geeft me weer motivatie. Zoals sommige misschien gelezen hebben, ik heb complimenten gehad. Eindelijk, nou nou. Van de manager zelfs (van Cristhian hoef en zal ik het niet verwachten.) Daarbij ging piratendag ook goed. Wel dingen die door elkaar liepen enzo, maar al bij al was het oke. Vrijdag weer een nieuwe themadag! Ook heeft de manager weer veel foto's gemaakt en hij zei me dat hij voor mij een CD rom zal maken die ik dan krijg als ik hier mijn stage heb afgerond over twee maanden. :)

Bad news is dat ik nu twee keer in 3 dagen migraine heb gehad. Nou is het na al die stress niet gek, maar wel echt klote. Vrijdagavond was nummero 1, gelukkig was ik om half 10 klaar met werken. Zaterdag ging het goed, en vanochtend na 1 uur werken ging het weer fout. Zat lekker met 2 Spaanse meisjes, maar even later kotsend op de wc. (Sorry voor de niet zo subtiele verwoording.) Mocht van Aida naar huis, hele dag op bed gelegen met Ibuprofen en nu gaat het beter. Echt amen voor de ibuprofen hier, die is 650 mg en ze hebben ook zelfs van 1 gram. Paardenmidel hier. Wel moet ik al mijn 7 uren inhalen volgende week, omdat ik niet langs de dokter ben geweest. Dat ishier blijkbaar een regeling. In mijn schoolmap staat juist dat mijn schoolmentor dat bepaalt en in een andere stage gids staat dat 1 keer per maand je ziek mag zijn. Ik heb dus alvast mijn mentor en Marit gesmst, morgen nog eens bellen. Morgen vrije dag dus verder uitzieken en huiswerk maken. :)

Maar goed, dat was het dus zoverre het werk hier. Sociaal gaat het hier prima :) Beter ook dan met mn Nederlandse maten. Ja dat merk je hier ook, wie je vrienden zijn. Sommigen die ik jaren als vriend had, heb ik letterlijk sinds mijn vertrek niks meer van gehoord. Zij weten wel wie ik bedoel. Maar ik ga me dr niet druk om maken, ik zit hier goed. En nu afsluiten, even naar mn huisgenootjes, die hadden dansshow en eens kijken hoe het gegaan is.

En nogmaals, aftellen he naar 1 en 2 augustus ;)

  • 24 Juli 2011 - 21:56

    Evie:

    Net terug uit Italie lees ik je verslagen. Fijn dat het nu wat beter gaat en hopenlijk blijft dat zo. Meer doen als je best kun je niet Ingrid. Vervelend als je op zo'n moment migraine krijgt maar ook daar heb jij niet om gevragen. Blijf positief denken, dan straal je dat ook naar anderen uit, ook al valt dat niet altijd mee. Veel succes verder! Groetjes vanuit het natte Hilvarenbeek.

  • 25 Juli 2011 - 07:38

    Smam:

    Hey, fijn dat het weer wat beter gaat en inderdaad, ik geloof ook niet meer dat je naar een ander hotel zou moeten.
    En die migraine, die pillen liggen hier, maar werken niet op afstand!
    xxxxxxxx

  • 25 Juli 2011 - 15:56

    Evelien:

    Super leuk een piratendag! wat word het volgende thema? en ik denk dat als ik kom ik gewoon niet ga zeggen wanneer en met wie ik kom, zodat ik gewoon ineens kan opduiken en zeg: BOE! :P.. hahaha

    mooi dat het beter gaat meiske :) We denken (bijna) iedere dag aan je :)
    x

  • 25 Juli 2011 - 18:19

    Eric Helga:

    dus wie weet komt het toch weer goed.
    veel plezier veder,
    en je eigen af en toe een schouder klopje geven

  • 25 Juli 2011 - 18:51

    Carla:

    Fijn te horen, dat het weer beter gaat.
    Als je van de juiste personen complimenten krijgt voel je je natuurlijk een stuk zekerder. Ik hoop, dat je volgende week nog wat extra vrije uren over houdt. Kunnen we samen wat gezelligs gaan doen.
    xxx

  • 26 Juli 2011 - 17:06

    Ome Jan:

    Hey Ingrid, eindelijk kan ik even op internet in een app van een vriend van Robert in Roemenie. Fijn dat het weer beter gaat, en heel leuk je volgende week weer te zien. Buurten dan wel bij als je tenminste tijd krijgt!!!! Groetjes he en tot volgende week

  • 27 Juli 2011 - 19:15

    Ingrid:

    Even een reactie over volgende week vlug, want moet zo dansen. Extra vrije uren is hier iets wat je niet krijgt haha, maar mijn vrije dag is sowieso op woensdag, en waarschijnlijk weer zaterdagavond vrij vanaf 6 uur :) Voor de rest volle bak werken! :( Que lastima!

  • 28 Juli 2011 - 13:03

    Smam:

    Komen we gewoon in je hotel op het terras zitten!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ingrid

wordt vervolgd

Actief sinds 11 Aug. 2008
Verslag gelezen: 307
Totaal aantal bezoekers 32907

Voorgaande reizen:

21 November 2011 - 10 April 2012

Stage Lanzerote (Playa Blanca)

03 Mei 2011 - 30 September 2011

Stage Spanje (Pineda de Mar)

Landen bezocht: