Even kort... - Reisverslag uit Malgrat de Mar, Spanje van Ingrid Klaassen - WaarBenJij.nu Even kort... - Reisverslag uit Malgrat de Mar, Spanje van Ingrid Klaassen - WaarBenJij.nu

Even kort...

Door: Ingrid Klaassen

Blijf op de hoogte en volg Ingrid

01 Juli 2011 | Spanje, Malgrat de Mar

Week 9 alweer! Bijna op de helft. Maar of ik 22 september meteen thuis kom, dat is nog de vraag. ;) (Arlan en ik hebben een heel mooi en gemeend aanbod gekregen in Madrid in het huis van toffe gasten die vandaag zijn vertrokken.) Maar goed, nooit langer dan enkele dagen natuurlijk! En verders... Ik heb de show al mogen dansen! Alle dansjes behalve 3 van Hairspray, in Pineda Palace. Nou goed ging het allemaal niet helemaal maar het was wel erg leuk en heel leerzaam. Veel beter dan de trainingen!

Nu zit ik ook in Pineda Palace, gewerkt van 10 tot 5 en om half 7 weer aan de gang tot 10 uur. Catalaanse avond dus ik mag alweer m'n charmante (not) catalaanse pakje aan. Het weer is hier trouwens ook lekker, 30 graden ofzo elke dag. In het weekend verwacht ie wel regen en dergelijke, maar niet zo erg als bij jullie in Nederland ;)

Ook hebben we sinds vandaag 2 nieuwe receptionisten, 2 Poolse dames (kunnen goed Engels). En er zijn er meerdere in de H-Top hotels, uitgenodigd om volgende week bij hun appartement langs te komen. Gezellig! :)

Ik heb trouwens mail gehad van school, deze week mijn sollicitatiebrief schrijven voor Lanzarote voor de winterstage. Deze neemt de docente dan volgende week mee daar heen. Ik ben benieuwd! En heel zenuwachtig. Morgen in mijn pauze ga ik er mee aan de gang :)


Enkele dagen geleden trouwens.. Het was ruim 20 graden 's nachts, dus... Lekker met een groep mensen van hier (NL en Spaans) gaan zwemmen in de zee midden in de nacht :D Wat is dat genieten zeg!!

Verders niet zo heel veel nieuws geloof ik. Ja: dat ik heel erg uit kijk naar 1 en 2 augustus! ;)

Oh en als laatste de vraag: als jullie (vrienden en familie) foto's hebben waar ik met jullie op sta: sturen! En dan via post dus, want printen gaat hier niet bepaald goed. Ze zijn voor boven m'n bed :)

Tot snel weer! Hasta luego!


P.s. Nul pandapunten. 't Is wat.

  • 01 Juli 2011 - 17:44

    Evelien:

    0 :O dat doe je weer goed hoor XD.. ik heb er 1 :D.. en nu maar afwachten...
    foto's? pfoe.. dan moet ik een printer zoeken die kleuren print ;) maar hoop stiekem dat ik gewoon in je gedachten zit.. dan heb je geen foto nodig :D

    tot snel wijffiej!
    dikke kus <3

  • 01 Juli 2011 - 17:46

    Evelien:

    owja.. als jij terug bent heb ik voortaan een tatoeage! word aanstaande vrijdag gezet :D

  • 03 Juli 2011 - 12:20

    Smam:

    Wij weer net terug van een weekendje Thorn! Ja, wat voor de koningin goed was, is ook voor ons goed!
    Dus gelijk mail nakijken en fijn als ik dan een bericht van jou zie!
    Je vermaakt je prima vermoed ik, met af en toe een spikkeltje heimwee er tussen door.
    Maar over 4 weken komen we met zijn 4en!
    Daarna gaat de tijd wel heel snel en is het zo weer september!
    Maar als je nog niet gelijk naar huis komt, valt het misschien toch nog mee, met die heimwee?
    Fijn in ieder geval dat het goed gaat en je al mee mag dansen, allemaal positieve dingen en nu nog de sollicitatie voor Lanzerote!
    Dan komen we je daar ook weer opzoeken, maar nog even afwachten...
    en foto's waar ook jijj bij staat?
    die zijn er alleen van ons 2en met een biertje!:)
    xxxxxmam

  • 14 Juli 2011 - 08:31

    Marleen:

    Weer een leuk verslagje :) Veel plezier daar!
    Ik ben hier echt mega druk met mijn thesis :( Die moet voor 31 augustus af en het is nog zoooveel werk.
    Hoop dat ik begin september nog jouw kant op kan komen. Dan heb jij het mogelijk ook wat minder druk als het hoogseizoen afloopt :)
    xXx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ingrid

wordt vervolgd

Actief sinds 11 Aug. 2008
Verslag gelezen: 285
Totaal aantal bezoekers 32903

Voorgaande reizen:

21 November 2011 - 10 April 2012

Stage Lanzerote (Playa Blanca)

03 Mei 2011 - 30 September 2011

Stage Spanje (Pineda de Mar)

Landen bezocht: