Nieuw onderdeel - Reisverslag uit Malgrat de Mar, Spanje van Ingrid Klaassen - WaarBenJij.nu Nieuw onderdeel - Reisverslag uit Malgrat de Mar, Spanje van Ingrid Klaassen - WaarBenJij.nu

Nieuw onderdeel

Door: Ingrid Klaassen

Blijf op de hoogte en volg Ingrid

07 Mei 2011 | Spanje, Malgrat de Mar

Buenas noches!

Vanaf morgen begin ik dus officieel met werken in Pineda de mar. Vandaag laatste dag training, was echt genieten! Dansjes gaan al beter en nieuwe dans van Grease is ook goed vermaak. Ik heb nog wel echt moeite met al de dansjes, maar ik hou d'r hoop in :) En samen met de hele club, dat beviel me ook goed :(

Morgen om 10:00u start ik. Die dag (en waarschijnlijk zowat alle dagen) zien er zo uit:
- 09:00 naar station
- 09:25 trein
- 10:00 tot 13:00 werken
- 15:00 tot 17:00 werken
- 21:00 tot 23:00 werken
- 23:30 laatste trein terug
- tegen nacht thuis

Het aantal werkuren valt dus zeker mee, maar ik hoop dat die vertrek en thuis tijd niet gaan slopen. Gelukkig is het niet heel vroeg op! En daar dus vele uren vrij, mar we hebben daar geen verblijf, dus even kijken hoe we dat oplossen :( Maar op alles is een oplossing!

Heb trouwens paar nieuwe foto's. 3 Van de trainingen (tijdens pauze dan wel), en 1 van onze mooie sleutels van ons verblijf. De tekst betekent 'verschrikkelijk kinderen' ;)

Chaos is hier trouwens ook echt een begrip... Alles loopt heerlijk langs mekaar heen enzo. Iets wat wel echt frustrerend is, maar goed, aanpassen. Ook iets typisch spaans is mañana mañana mañana, wat betekent 'morgen morgen morgen', alles dus uit stellen. Als bijv de buschauffeur een peuk wil roken, dan doet ie dat gewoon en laat bus even staan aan de kant. Even wennen, maar uiteindelijk.. ach, scheelt stress ;)

Hmm verder niet zo heel veel gebeurd. Nog stééds niet echt door dat ik hier 5 maanden zal zitten, nog niet eens op het strand hier geweest haha, te druk. Al vol gewend aan de palmbomen en alle winkels en de toeristen eigenlijk, gaat snel. Maar goed, vanaf morgen dus weer alles anders! Oh en heb nieuwe sneakers, zoals gepland ;) Nikes! (Met 40% korting jawel!) Maar zoals je merkt, verders weinig te melden. Het gaat me allemaal goed, doordat ik weinig aan msn enzo doe heb ik niet echt heimwee nog. Wel baal ik van die simkaart, want die winkel was dus vandaag gesloten! Morgen op speurtocht in Pineda, we worden er gek van.

En als laatste: ik zal er dus minder online gaan zijn, maar: geen nieuws is goed nieuws! :D

En mam... Ondanks dat ik er niet ga zijn: fijne moederdag!!!! :D Hoop dat je, en de hele familie, heeft genoten van het weekendje Preston Palace!

Nu stop ik, anders blijf ik typen ;) ja dat mis ik wel.. Het urenlang slap gelul, de grapjes, de flauwe humor en het onderlinge gegein. Maar hopelijk tot snel voor sommige van jullie!

Adios!

  • 08 Mei 2011 - 13:37

    Onssmam:

    Zo Ingrid, klinkt allemaal als één grote belevenis!
    Druk en wennen daar aan al die nieuwe dingen, regeltjes en gewoontes.
    Maar komt goed! En over een maand komen wij (Ton, Marriette en ik) je vervelen.
    xxxmam

  • 08 Mei 2011 - 19:28

    Hans En Evie:

    Leuk zo je verhalen te lezen en bij te houden wat je daar zoal mee maakt. Wij weer terug van Preston Palace. Het was er heel goed en gezellig. We hebben je wel gemist hoor.

    Groetjes Hans Evie

  • 12 Mei 2011 - 20:01

    Dennis :

    We zorgen hier voor genoeg lol en humor voor je als je terug komt ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ingrid

wordt vervolgd

Actief sinds 11 Aug. 2008
Verslag gelezen: 221
Totaal aantal bezoekers 32911

Voorgaande reizen:

21 November 2011 - 10 April 2012

Stage Lanzerote (Playa Blanca)

03 Mei 2011 - 30 September 2011

Stage Spanje (Pineda de Mar)

Landen bezocht: