Hard werken! - Reisverslag uit Malgrat de Mar, Spanje van Ingrid Klaassen - WaarBenJij.nu Hard werken! - Reisverslag uit Malgrat de Mar, Spanje van Ingrid Klaassen - WaarBenJij.nu

Hard werken!

Door: Ingrid Klaassen

Blijf op de hoogte en volg Ingrid

24 Mei 2011 | Spanje, Malgrat de Mar

Niet dus... Waar blijven de toeristen joh? Deze week een ander rooster, bijna elke dag 1,5 uur danstraining en her en der een middag of ochtend vrij. (En morgen gehele dag vrij.) Mijn bezigheden van vandaag? Om 10:00 starten, bijna geen gasten in het hotel, tot 11:30 met die enkeling gekletst. Koffie gedronken. Om 11:45 mee het restaurant gedweild. Om 12:15 met de auto naar Santa Susanna, om daar te eten, en van 13:45 tot 14:45 daar even dans training. Om 15:30 lag ik op het strand, tot 17:30. Omgekleed en nu internetten in de Pepermolen. Van 9 tot 11 nog 'disco' in Pineda de Mar, maar met die enkele gasten is dat CDtje opzetten en kletsen met al de gasten, en misschien bingo of iets dergelijks. En dat was het dan weer!

Nou probeer ik m'n tijd nuttig te gebruiken, dus ben ik begonnen aan het ordenen van de kids club. Wat een zooi was dat... En gelukkig hele leuke gasten en sinds vandaag 2 kinderen! Ja ja, wel 2!

Verders is het hier, nog steeds, heel gezellig. Lekker lachen, leuke dingen mee maken. Nog geen idee wat ik morgen met m'n vrije dag ga doen. Wou naar de botanische tuin in Blanes maar die schijnt uitgedroogd te zijn. Dus zal wel dagje strand worden met misschien wat spaanse collega('s) en Mare. Lekker rustig aan! Wachtend op het hoogseizoen.

Ook zijn we nog steeds het rampenteam. Gebroken teen, doorgesneden pezen, 6x tandarts bij 1 persoon (niet ik, nog niet!), rib problemen, hart problemen, rug problemen. Vanalles en nog wat! Bij mij is het tot nu toe alleen maar een blauw enkeltje. (Liet de douchekop er op vallen, lekker dom!)

Nu ga ik donderdag alweer week 4 in, tijd vliegt voorbij! Maar dat is alleen maar positief :)

Oh en natuurlijk, last but not least: Spanje zelf. Het ligt hier behoorlijk over hoop, qua politiek gedoe. Voor de mensen die het nog niet geheel weten, check de site indymedia.nl en dan het eerste headliner bericht.

Nu bakje koffie en zo eten en werken in Pineda! Tot snel en mam: tot 10 juni :D Woehoe!

  • 24 Mei 2011 - 18:05

    Eric Helga:

    Hoi

    Top dat het zo goed gaat, Leuk om je verhalen te lezen. En leuk nog ff en je mam en pap komen, geniet ervan,

    groetjes

  • 24 Mei 2011 - 19:02

    Carla:

    Fijn dat het zo goed gaat met je.
    Als ik die foto's zie krijg ik bijna zin om morgen het vliegtuig te pakken.
    Maar de tijd ontbreekt nog....
    Geniet er van en als ik kom wil ik danspasjes zien.

    Liefs van Carla

  • 24 Mei 2011 - 19:25

    Tijs:

    Nou lekker rustig vakantie vieren daar dus nog, maar dat zal over een maandje denk ik wel anders zijn.
    Het zal daar dan wel iets drukker zijn hoop ik voor je.
    En anders maar gewoon rustig blijven niksen daar he, ook niks mis mee denk ik!

  • 24 Mei 2011 - 20:19

    Smam:

    Hey, ben ik eens niet de eerste!Prima hoor! En nu jij dsu lekker vakantie vieren. Zal wel anders worden als de vakanties beginnen, misschien dan wel uren inhalen? Maar voor nu, gewoon lekker je ding doen en veel leren. Misschien zelfs tijd voor je spaans?
    En ook ik wil je danspasjes zien, zonder dat er een halve liter -of meer- aan vooraf is gegaan:). Ja, ja, ik ken je. Veel plezier en tot over een paar weekjes. xxxxxxxxxxxxxxxxxmam

  • 24 Mei 2011 - 22:47

    Dennis:

    Zou zo graag je dansjes willen zien :p hoe is het trouwens met je gebid nog steets zo veel last van als toen??

    En wat die disco beterft ik weet dat jij weet hoe je moet feeste dus dat gaat wel helemaal goed komen ;) :p
    Hoop dat je niet te veel last hebt van dat politieke gedoe heb het een beetje mee gekregen

    Veel plezier morgen op het strand hou ons op de hoogte xx

  • 25 Mei 2011 - 10:51

    Lester:

    Klinkt echt als een zware stage ja :P Ik kan je wel wat herkansingen mailen als je echt niks beters te doen heb daar ;)

  • 25 Mei 2011 - 12:19

    Astrid Klaassen:

    Nou Ingrid dat is lekker relaxen daar in Spanje. Geniet er maar lekker van .
    Nog heel veel plezier gewenst en groetjes uit Haghorst.
    Doei Doei

  • 25 Mei 2011 - 12:43

    Anne:

    Fijn dat alles goed met je gaat en dat je het zo gezellig hebt. (Dat zie ik ook aan de foto's :P) Geniet ervan!
    Ik zou je ook wel graag willen zien dansen haha. xxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ingrid

wordt vervolgd

Actief sinds 11 Aug. 2008
Verslag gelezen: 584
Totaal aantal bezoekers 32849

Voorgaande reizen:

21 November 2011 - 10 April 2012

Stage Lanzerote (Playa Blanca)

03 Mei 2011 - 30 September 2011

Stage Spanje (Pineda de Mar)

Landen bezocht: